Sider

søndag 13. mars 2011

Ny start...

Etter ein del misslykka forsøk på blogging, prøvar eg meg nok ein gong.. Eg har i det siste fulgt med på så mange flotte bloggar at det inspirerte meg til å starte på nytt!


For tida er eg heime med verdens beste prins! Gunnar Nikolai heiter han og er no blitt heile 9 mnd gamal. Tida går fort så me prøvar å nyte kvart sekund. Til hausten kjem den travle kvardagen igjen; eg startar på mitt siste år på sjukepleien og Nikolai startar i barnehage... Spennandes tider!


Tid tilbragt sammen med barn
 er de minst bortkastede timene i ditt liv!


Ynskjer alle ein flott søndag!


2 kommentarer:

  1. Hurra! Du har fått deg blogg! Gler meg te å følga med :-D Gla i deg, Lenemor <3 Klem fra Tømsa

    SvarSlett
  2. Hei snupp!!
    -Lånte sitatet frå deg :)

    Håpe dåke har da bra! Må snart sjåast igjen!
    Klem Miriam

    SvarSlett