Sider

torsdag 17. mars 2011

Mary Kay hudpleie!

Igår kveld var eg på Mary Kay hudpleie party hos ei venninne.
Sjølv om eg har vore på slike party mange gongar, er det alltid like godt å få rensa huden skikkelig og få prøva mange gode produkt! Eg følte meg veldig frisk å fin då eg gjekk derfrå! ;-)

Mary Kay har utrulig mange gode produkt og etter ein slik kveld vert ein jo frista til å kjøpe det meste.. Hadde berre lommeboka vore enig.. Dersom eg skal anbefala eit produkt må det vera det gode handsettet. Settet består av 3 forskjellige produkt;
  • Satin Hands hand Softner. Dette er ein ganske feit krem. Den kan også brukast til bla. tørre parti på heile kroppen,sår barnehud og brannsår.
  • Satin Hands hand scrub. Ein kjempe god skrubb som gjer at henda føles silkemjuke etterpå.
  • Satin Hands hand cream.


Da e viktig å unna seg litt ekstra luksus i kvardagen :-)

Her kan du lesa meir om alle dei gode produkta til Mary Kay:  http://www.marykaynorway.no/ 

- Lene -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar