Sider

fredag 18. mars 2011

Fin fredag!

Fredag og søndag er favoritt dagane mine!
Fredag fordi då er det endeleg helg..Vell, eg har helgefølelse nesten kvar dag no når eg går heime. Men forskjellen er at min gode sambuar endelg har fri og me kan kosa oss ilag alle 3!
Søndag fordi den som regel består av familie middagar og mykje avslapping. Deilig dag!

Denne fredagen har bestått av trilletur, helge handel, besøk til mi kjære farmor, litt helgevask (berre litt..) og ellers avslapping og kos med vår gode prins! Han har no lert seg sitt fyrste ord; LYS! Me er sjølvsagt kjempe stolte og rosar han opp i skyene. Så no seier han lys (dys) og ser opp i taket heile dagen! Skjønnasen vår!

No nyt eg kvelden med ein god armkrok, masse stearinlys, heimelaga pizza og ei skål chips <3



Ha ein flott kveld alle saman!

-Lene-

2 kommentarer:

  1. Hei Lene!

    Så kjekt at du og bloggar=) Koselig blogg du har. Flinke Nikolai som har lert sitt første ord;)

    Ha ei fantastisk helg!:o)

    SvarSlett
  2. Koselig å sjå deg igjen i kveld!
    Me får ta oss ein kaffi i ro og mak ein dag i tillegg ;)

    SvarSlett