Sider

onsdag 6. april 2011

Verdens beste sjokoladekaka!

På mandag feira me bursdagen til verdas beste mann og pappa!
Då måtte eg sjølvsagt lage sjokoladekake! Eg prøvde ei ny oppskrift som no har blitt favoritten her i huset!
Kaka vart laga på søndags morgon og er fortsatt like saftig idag :-)
  • 4 egg 
  • 500 g sukker
  • 500 g mjøl
  • 2 ts salt
  • 1 ts bakepulver
  • 4 ts vaniljesukker
  • 2 ts natron
  • 7 dl kefir
  • 2-3 dl oboy
  • 350 g smelta smør
Pisk eg og sukker til eggedosis. Ha i kefir og smør. Bland dei andre ingrediensane i mjølet og sikt det inn i røra.
Smør kakeforma ( eg brukar ei lita langpanne; 37x25x4,5 cm) og hell i røra. Steikes på midterste rille i 35-40 min ved 170 grader.

Glasur:
  • 150g smør
  • 1 plate lys kokesjokolade
  • 7 dl melis
  • 4 ts vaniljesukker
  • 1 dl kaffi
Smelt smør og sjokoladen. Ha i dei andre ingrediensane, kaffien til slutt. Rør godt!



Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Knallgod og saftig kaka!
    Dinna ska prøvast ut her og ved neste feiring :)

    SvarSlett
  2. Ååå..namnam, denne så god ut! Jakter oppskrifter og annen inspirasjon til konfirmasjon som snart står for døra..på Stord, faktisk. Kikk innom meg om du vil! Jeg henger meg på, følger deg videre! God kveld!

    SvarSlett